sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Päivä Porvoossa

Mun on ihan liian kauan pitänyt päästä käymään Porvoossa. Noin viikko sitten saatiin kiva porukka kasaan, eväät peräkonttiin ja määränpääksii Porvoo.

Ennen lähtöä katettiin herkullinen aamupala..
IMG_0463IMG_0571IMG_0576IMG_0528IMG_0556IMG_0563IMG_0587Ja miten ihana kaupunki se olikaan! Mä niin rakastan vanhoja rakennuksia, mukulakivikatuja ja pikkupuoteja. Oon kuullut siellä olevan hyvä suklaapuoti, muttei valitettavasti keretty käymään siellä ennen sulkemisaikaa. Ei oltu otettu aukioloajoista selvää, mikä vähän turhautti.

Mua hävettää myöntää, että tää oli mun ensimmäinen kerta Porvoossa, vaikka melkein pääkaupunkiseudulla asunkin. Nyt kuitenki kavereiden ajokortit mahdollisisti sen, että päästiin helposti lähtemään! Kevään/kesän aikana on nähtävä vielä pari kaupunkia; merikaupungit Hanko ja Kotka.

2 kommenttia: