maanantai 19. toukokuuta 2014

Lontooseen

IMG_1699IMG_1797IMG_1732IMG_0753
Lukion 2.vuosi on mun osalta jo pulkassa, koeviikkoa lukuunottamatta. Taasko vuosi on ohi? Elämä kulkee liian hurjaa vauhtia enkä pysy itekkään kelkassa mukana..

Tän vuoden rohkeimpana päätöksenä pidän varmasti lähtöä vuodeksi au pairiksi Lontooseen. Oon lähdössä elokuun lopulla Wimbledoniin näkemään maailmaa, itsenäistymään, keräämään kokemuksia sekä oppimaan kieltä. Lähtö on ollut mulla päälimmäisenä mielessä ja aikaa oon saanut kiitettävästi kulumaan viestittelyyn perheen kanssa ja tutustumiseen netin välityksellä mun tulevaan kotiseutuun.
Jännääää!! 
Onko muita lähössä syksyllä Lontooseen? Ja jakaa saa myös au pair-kokemuksia. Ottaisin niitä hirveen innolla vastaan :-)

8 kommenttia:

  1. oi että kuulostaa ihanalta, varmasti ihan mahtava kokemus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yep, toivotaan et kaikki menee hyvin ja sopeudun perheeseen :-) Yritän kyllä ottaa vuodesta kaiken irti!!

      Poista
  2. Ootko menossa usk. perheeseen? Vai johonki perus lontoolaisperheeseen?:)

    VastaaPoista
  3. Täällä kans yks joka on lähössä Lontooseen ja minunki perhe asuu Wibledonissa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii kiva kuulla!! Ehkä me törmäillään täällä xp voit tulla juttelemaan fbssä

      Poista