tiistai 27. toukokuuta 2014

Objektiivihankintaa


Oon joutunut käyttämään mun valokuvausharrastukseen ihan huvittavan vähän rahaa. Voitin kameran Xylimax-kilpailusta ja samassa tilasin vähän paremman objektiivin, 50mm f/1.8, mikä onkin ollut ainut rahareikä. On alkanut pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että olis aika pistää uusi objektiivi tilaukseen. Oon innostunut ideasta hankkia laajakulmaobjektiivi, mutten ole osannut päättää minkä objektiivin ostan.

Käytättekö te laajakulmaobjektiiveja? Kertokaa mielipiteitä, suositteluja, mahdollisia kokemuksia esim. Sigma 10-20mm f/3.5 tai 4-5.6 - objektiiveista?
IMG_9890IMG_9872IMG_9840
Aion ostaa objun ennen Englantiin lähtöä ja voi kuulkaa, niitä postauksia sieltä satelee!! Haha, ihanaa päästä vähän erilaiseen ympäristöön.

Postauksen kuvat on muuten puoltoista vuotta vanhoja ja ollut mun entisessä blogissa näytillä, mutta mä jotenki tykkään näistä tosi paljon ja latasin ne uudelleen!

Vielä viimeisen koekirjan kimppuun ja huomenna lomille <3 Mutta heti torstaina töihin..

5 kommenttia:

  1. Tykkään näistä kuvista suuresti!

    VastaaPoista
  2. mulla on kans ollu kauan hakusessa laajis, en vaan tiiä että mikä ois hyvä hankinta ja just ois kiva kuulla mielipiteitä nii jäänki seuraamaan tätä postausta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, blogeista saa hyviä vinkkejä!! Tsemppiä etsintään :p

      Poista
  3. Kiitos ihan älyttömästi! Pistetään harkintaan :))

    VastaaPoista